Välj en sida
Markus och ÖstgötaTrafiken ökar trivseln

Markus och ÖstgötaTrafiken ökar trivseln

Folk som slänger upp smutsiga skor på sätena, ockuperar flera sittplatser, tränger sig och skräpar ner – ÖstgötaTrafiken får ofta klagomål som rör trivseln ombord och ville därför ha vår hjälp att uppmärksamma kunderna på detta. Lösningen blev en kampanj i två steg...

läs mer
En bra mäklare vet

En bra mäklare vet

Mäklarna i Linköping var när vi tog oss an dem ett sprillans nytt företag. Men grundarna var definitivt inga nybörjare. Deras långa erfarenhet av Linköpings fastighetsmarknad gjorde det möjligt att, från början, bygga verksamheten på kunskap (snarare än...

läs mer
En manual för lite allt möjligt

En manual för lite allt möjligt

I Stångåstadens hyreshus finns Framtidens TV. Och i Framtidens TV finns Boendetjänster. Det är jättebra om man till exempel vill boka tvättstuga, hitta en bilplats eller göra en felanmälan – direkt från TV-soffan. Trots det är det många som ännu inte har upptäckt fördelarna.

läs mer

S-play

Stångåstaden Play, för sina hyresgäster. Satsningen ingår i konceptet framtidens TV.

läs mer

Var vill du bo?

Reklamfilm som en del av kampanjen till Stångåstaden, ”Var vill du bo?”

läs mer
Sida 9 av 9« Första...56789